200-125 300-115 200-105 200-310 640-911 300-075 300-320 300-360 642-998 QV_DEVELOPER_01 400-101 700-501 117-201 70-696 700-505 600-199
v152812

Mjesec prijateljstva – društveno odgovorna akcija kompanije m:tel

on October 14

Već decenijama, trend među velikim kompanijama, koje ostvaraju značajnu novčanu dobit je, pored toga što ulažu sredstva za sticanje profita, oglašavanje i u razvoj svojih kapaciteta, da novac ulažu u društveno odgovorne projekte koji nemaju za cilj profit, niti reklamu nekog proizvoda, već isključivo brendiranje kompanije kao privrednog subjekta koji misli na zajednicu u kojoj posluje.

mjesec prijateljstva_promocija_05

Kompanija m:tel, jedan od tri najveća telekom operatora u Bosni i Hercegovini, je pozitivan primjer ovakve prakse na domaćem tržištu. Jedna u nizu društveno korisnih akcija koju je ova kompanija pokrenula, a koja je izašla iz kreativne radionice marketinške agencije Aquarius, je akcija pod nazivom Mjesec prijateljstva. Kompanija m:tel je praktično uvezala Međunarodni dan prijateljstva, 30. jul, i svoj moto ”M:tel, imate prijatelje”, te je posvetila cijeli sljedeći mjesec, mjesec avgust, slavljenju prijateljstva i ispunjavanju najrazličitijih želja svojim korisnicima.

Avgust – Mjesec prijateljstva je obuhvatio ATL, BTL aktivnosti i aktivnosti putem društvenih mreža, čime je akcija odjeknula među najrazličitijim ciljnim grupama. Osmišljeni su vizuali koji su pratili kampanju, te TV reklame koje su emitovane za vrijeme trajanja akcije. Kako bi emocija na pravi način stigla do krajnjih korisnika, poruke prijateljstva, poznate citate, prenosili su najmlađi obučeni u zanimljive kostime, te su i sami reklamni spotovi imali veliki broj pregleda.

Pored ATL-a,  BTL akcije koje su se odvijale na trgovima širom Bosne i Hercegovine i koje su bile namijenjene prijateljima i slučajnim prolaznicima bile su osmišljene kao punktovi prijateljstva u okviru kojih su prijatelji rješavali testove o poznavanju jedni drugih, a onima koji bi unakrsno odgovorili tačno na 5 pitanja o navikama najboljeg drugara, dodijeljena je diploma iz dva dijela, po jedan dio za svakog prijatelja.

Aktivnosti u okviru Mjeseca prijateljstva otišle su i online, ne samo kroz foto albume i statuse, lajkove i šerove, već kroz konkurs za prijavljivanje želja. Korisnici su tako mjesec dana imali mogućnost da pošalju želju koju bi voljeli da im kompanija m:tel ispuni. To je, bukvalno, moglo biti bilo šta.  Tako su na mail adresu kompanije m:tel stigle brojne želje, od konja (životinje), do automobila jer pas, najbolji prijatelj jedne korisnice, želi da drži glavu kroz prozor. Prvobitni plan ove akcije je bilo ispunjenje jedne, najoriginalnije i najemotivnije želje, ali je po isteku mjeseca, ipak odlučeno da će biti ispunjeno čak 13 želja, što je izazvalo pozitivne reakcije, ali i mnogo emocija opisanih u tekstu koji možete pročitati ovdje (blog.mtel.ba/prijateljstvo-ispred-svega/).

Sa aspekta PR-a, kompanija m:tel je u mjesecu prijateljstva selektovala nekoliko stotina PR objava u medijima širom Bosne i Hercegovine. Svi su htjeli da budu dio Mjeseca prijateljstva, mjeseca koji je slavio zajedničke osmjehe, pozitivne emocije i rast udvoje.

Pin It

« »

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien