konkurs-za-posao-digital-media-planner

Digital media planner (zatvoren)

Naš medijski tim je u potrazi za osobom koja će se baviti kreiranjem strategija i oglašavanjem na digitalnim platformama.

Opis pozicije:

  • priprema i implementacija digitalnih media planova;
  • monitoring i optimizacija kampanja na dnevnom nivou;
  • analiza metrika digitalnih kampanja, izvještavanje i prijedlozi za unapređenje;
  • istraživanje ciljnih grupa, ključnih riječi, predlaganje i upravljanje budžetima, analiza konkurekcije;
  • praćenje trendova na tržištu i uočavanje novih mogućnosti na digitalnim kanalima;
  • izrada medijskih strategija za digitalne kanale komunikacije.

Uslovi za prijavu:

  • iskustvo u oglašavanju na digitalnim kanalima komunikacije;
  • iskustvo u radu na platformama za oglašavanje na digitalnim kanalima – Facebook Ads Manager, Google Ads, LinkedIn Ads Manager;
  • poznavanje ostalih alata – Google Analytics, Google Tag Manager;
  • posjedovanje sertifikata iz oblasti digitalnog oglašavanja (prednost Google Ads sertifikati);
  • napredno poznavanje Excel i PowerPoint alata;
  • finansijska pismenost i sposobnost upravljanja medijskim budžetima;
  • sklonost ka istraživanju, brojevima i analizama;
  • organizacijske i vještine upravljanje vremenom.

A zauzvrat?

Kao i svaki #AgencyLife nudimo mogućnost rada u hiper dinamičnom radnom okruženju, sa ambicioznim ciljevima i sjajnim mogućnostima za napredak. Čeka te preko 70 kreativaca, širok portfolio klijenata i usluga koje nudimo. A, naravno, i sigurni uslovi rada.

Pridruži nam se!

Na poziciju se možeš prijaviti do 10. 12. 2021.