Auto-osiguranje na rate - najbolji izum još od točka!

Mikrofin osiguranje je svojom kampanjom za auto-osiguranje i plaćanje na rate otišao korak dalje u odnosu na druge poslovne subjekte iz te branše, koji takvu vrstu usluge nisu imali u svojoj ponudi.

Stoga je vizuelni identitet koji smo radili za klijenta pratio priču na način da smo kampanju predstavili kroz istorijski razvoj, odnosno kroz osvrt na razvoj čovječanstva i vratili se na najbolji izum ikada - točak.

Potom smo „zavrtili“ taj isti točak, sugerišući svim vlasnicima vozila da će im Mikrofin osiguranje, mikrokreditno društvo iz BiH koje je regionalni lider u oblasti mikrofinansija, pomoći da „više ne žive u praistoriji“, jer im omogućava da svoje točkove sada mogu osigurati na rate.

„Auto-osiguranje na rate – najboji izum još od točka!“ je bila print kampanja, gdje smo kroz formu letka i postera, ali i vizuelnog rješenja za reklamni prostor na sajtovima, prikazali novu ponudu klijenta – kredit za osiguranje motornih vozila na 12 rata te sugerisali onima koji se na nju odluče da će na taj način lakše i bolje izbalansirati svoje troškove.