Da san postane dan
Klijent:
Fabrika
Datum:
26 Septembra, 2024
Baš zato, Fabrika Coffee 2GO šoljica postala je glavna zvijezda naše kampanje. A, tako velika zvijezda tražila je i veliku pozornicu, kakvu nam je, opet, obezbijedila – lokalna politika!
U mjesecima pred puštanje kampanje, jedna od glavnih lokalnih tema u Banjaluci bila je izgradnja kružnih tokova sa zanimljivim instalacijama, koje su non-stop punile naslovnice medija zbog konstantnih svađa vlasti i opozicije.
Zbog toga smo odlučili da iskoristimo buzz. Za potrebe prve faze kampanje “uklonili” smo poznatu skulpturu reketa i umjesto nje postavili coffe 2GO šoljicu epskih razmjera.
@vedranahalic Šta se dešava u BL? #banjaluka #banjaluka❤ #banjaluka🇧🇦 #fyp #dasanpostanedan ♬ TVOJA NINA - anastasija
Zatim smo tu priču pretočili u social media stunt i proširili je kroz društvene mreže uz pomoć nekoliko influensera koji su ovo prenijeli kao ozbiljnu informaciju. Treba li se uopšte čuditi što su i mediji bez provjere ovo prenijeli kao vijest?
Nakon tri dana online misterije, kampanja je osvanula na TV-u, DOOH formatima i društevnim mrežama.
Teaser dio kampanje postao je viralan i izazvao je buru najrazličitijih komentara, reakcija i teorija o gigantskoj šoljici. O ovoj misterioznoj pojavi pisalo je čak 18 BiH web portala.
A, kada su svi i definitivno shvatili o čemu je riječ, komentari su bili redom pozitivni.
I rezultati su pokazali da smo uspjeli bh. građane podsjetiti koja je njihova omiljena kafa 2GO:
26 Septembra, 2024
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.