#nisamSTEREOTIP
Klijent:
Aquarius d.o.o.
Datum:
1 Juna, 2024
Interna kampanja #nisamSTEREOTIP naš je poklon javnosti u BiH, a ujedno i poziv svakom pojedincu i cijeloj zajednici da budemo tolerantniji i bolji.
Ovaj svojevrstan nastavak kampanje SNIŽENA, iz 2023. godine, realizovali smo nizom aktivnosti pokrenuvši Mjesec borbe protiv stereotipa. Zašto? Zato što vjerujemo da upravo kroz društvenu odgovornost i radeći ono što najbolje umijemo, a to je kreiranje i plasiranje kampanja, možemo dodatno probuditi, osvijestiti, ali i edukovati javnost o nekim važnim temama.
Pričama o crvenom ružu, visokim potpeticama, tetovaži, mrežastim čarapama i dugim noktima, kroz tradicionalne i moderne medije, odnosno sve vrste oglašavanja, ukazali smo na mnoge stereotipe sa kojima se žene suočavaju i danas, u 21. vijeku.
Crvena nit koja je sudbinski povezala kampanje SNIŽENA i #nisamSTEREOTIP je Mokoš, boginja života, zaštitnica žena i neustrašiva pletilja sopstvene sudbine. Stoga je upravo Mokoš značka, kao simbol kampanje, bila dio poklon-paketa koje smo poslali stotinama žena iz javne sfere djelovanja širom regiona.
Istovremeno, kampanju su podržale brojne žene, dijeleći virtuelni sadržaj uz hešteg #nisamSTEREOTIP te šireći našu priču, nerijetko i kroz vlastita iskustva.
Sve aktivnosti prevashodno su bile vidljive na našim nalozima na društvenim mrežama, kao i na snizena.ba, gdje će i svaka naredna slična kampanja naći svoj komadić onlajn prostora.
1 Juna, 2024
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.