Savršen par i m:tel IPTV

U vremenu kada svi pričaju o platformama, aplikacijama i algoritmima, m:tel je želio da podsjeti ljude da je pravi doživljaj gledanja televizije više od same slike na ekranu. Da je TV i dalje centralno mjesto gdje se okupljamo, smijemo, raspravljamo i mirimo. U fokusu kampanje bila je ideja da uz m:tel IPTV ne dobijamo samo vrhunsku uslugu već i priliku da stvaramo trenutke koji se pamte.

Zato smo stvorili par koji nije samo glumački već je životan, autentičan i svakodnevan. Naš savršen par postali su Slobodan Perišić i Smiljana Marinković – talentovani banjalučki glumci koji su našli savršen balans između humora i emocija. Njihov dnevni boravak sa crvenim kaučem postao je pozornica za svakodnevne borbe, kompromise i male radosti koje svi prepoznajemo, a m:tel IPTV bio je uvijek tu sa njima da spoji, razveseli i pomiri.

Kampanja je razvijena kao serija spotova (u maniru sitcom-a) koji su se tokom godine bavili različitim temama (veliki sportski događaji, omiljene serije, porodična okupljanja i vrijeme za sebe). Svaki spot donosi jednu scenu iz života, uz pažljivo biran ritam i punchline, ali i prodajnu poruku, koja ih prati. Pored TV-a kampanja je živjela i na digital, print i (D)OOH kanalima, a taj vizuelni i narativni kontinuitet napravio je od našeg savršenog para savršeno pozitivnu asocijaciju na m:tel IPTV.

Publika se prepoznala. Kampanja je izazvala komentare i osmijehe. Na društvenim mrežama, scene iz spotova počele su da žive svoj život. Zajedno sa awareness-om rastao je i broj zahtjeva za dodatnim sadržajem i uređajima. Kampanja je pokazala da je formula jednostavna: jedan savršen par, dobar i duhovit sadržaj, prave emocije i crveni kauč.

Klijent:
mtel
Datum: