Šta se desi kada influenseri dobiju slobodu da kreiraju “po svom”?
Spoiler: Supernova
Tokom svakodnevnog skrolanja po društvenim mrežama, većina nas nije baš velikodušna sa svojom pažnjom. Dovoljna je sekunda – a ponekad i manje od toga – da se pređe preko nekog sadržaja i nastavi dalje. Posebno je lako skrolati kad gledate sadržaj koji vam nije relevantan, trend koji vas već nervira, nešto što ste već vidjeli ili zvuk koji se previše koristi.
Ali kad vidimo nekoga ko priča o temi koja nas zanima i to na zanimljiv način, veća je vjerovatnoća da ćemo se zaustaviti.
Vrijeme da konačno pustimo influensere da influensuju
Vrlo je moguće – i zapravo vrlo lako – pogriješiti u marketingu sa influenserima.
Greške se najčešće javljaju kada predstavnici brenda ili agencije previše kontrolišu sadržaj influensera i time potkopavaju kreativnost koja ih je na prvu loptu i potakla na saradnju sa njima.
Naravno, kada su u pitanju plaćene saradnje, postoji određeni nivo očekivanja jer plaćate za uslugu influensera. Međutim, ovdje tradicionalni marketinški stručnjaci često sabotiraju potencijalno sjajne kampanje i prije nego što dobiju priliku da “eksplodiraju”.
Činjenica da se sadržaj plaća stvara transakcijski način razmišljanja, gdje brend može reći influenseru da uradi ono što oni žele.
Ali…
Influenseri žive i dišu svoje profile i zato bolje od bilo koga drugog razumiju kako angažovati svoju publiku. To im i jeste posao – a ta stručnost je već uračunata u naknadu koju im plaćate.
Iskoristite je.
… i bi Supernova!
Supernova prim. prev.
Supernova je eksplozija zvijezde pri kojoj se oslobađa dovoljno energije koja svojim sjajem zasjeni ostatak galaksije.
Primjer uspješne saradnje koja dokazuje moć slobode u kreiranju sadržaja je naša influenser kampanja za Burger King Montenegro.
U kampanji smo koristili kombinaciju Gen Z mikroinfluensera i makroinfluensera – svako sa svojom ključnom ulogom u postizanju željenih rezultata.
Naša mikroinfluenserka, Hristina, zvana Hrile, sa manjim, ali veoma posvećenim pratiocima, bila je ključna za izgradnju autentičnih i ličnih preporuka koje su djelovale iskreno i privlačno našoj ciljnoj grupi.
Ona je na drugačiji, iščašen način, koji uopšte ne izgleda kao direktna promocija, uspjela predstaviti Burger King na način koji je rezonovao sa mlađom publikom.
Inkorporiranje aktuelnih trendova? Riješićemo.
Posveta domaćoj kinematografiji? Hristina zna kako.
Sa druge strane, Vuk, sa svojim mačkom Riom, bio je naš go-to makroinfluenser, čiji je specifičan, relatable humor donio brendu viralnost i kredibilitet, osiguravajući da se poruka proširi na što veći broj korisnika.
Može 1M pregleda? Može.
@raiwolf99 E ovo su muke bile, žestoke 🫢
♬ original sound – RaiWolf
Autentična promocija za Dan zaljubljenih? Važi.
@raiwolf99Koji je to film RADNA SVESKA?! ♬ original sound – RaiWolf
Ono što je ove saradnje učinilo uspješnima jeste potpuna sloboda koju smo dali influenserima da kreiraju sadržaj u skladu sa svojim stilom.
Bez rigidnih scenarija i nametnutih uputstava, oni su stvorili sadržaj koji izgleda kao prirodan dio njihovih profila, a ne kao plaćena reklama.
Rezultat? Supernova – eksplozija angažmana i dosega koji su zasjenili ostatak feeda i donijeli vrhunske rezultate u dosezanju Gen Z publike.
Nego…
Nadam se da smo vam dokazali da je autentičnost početak, sredina i kraj vrijednosti i isplativosti influensera.
Ako vaše smjernice zahtijevaju od njih da kažu nešto što je potpuno van njihovog uobičajenog izraza ili tona, tada će ta iskra kreativnosti biti uništena.
Onda se nastavlja nemilosrdno skrolanje, a vaš sadržaj se gubi u bezobalnom okeanu interneta.
Disclaimer: Prije upuštanja u influenser kampanju, pošaljite ovaj tekst svom nadređenom ili klijentu.