Cilj kampanje je bio približiti m:tel kao najbolju mrežu u BiH generaciji Z, koja je rođena nakon 1996. godine. Generacija Z je poznata kao “heavy user” pametnih telefona, provodeći znatan broj sati na svojim uređajima, često koristeći pametne telefone za dopisivanje, slušanje muzike, zabavu i igranje. Osim toga, preferiraju video sadržaj na platformama poput YouTube-a, Instagrama i TikToka, i samim tim imaju potrebu za velikom potrošnjom interneta. Tradicionalni načini komunikacije kao što su SMS poruke i minuti im nisu prioriteti.
Kampanja je nazvana “NEMA BRIGE ZA GIGE” kako bi komunicirala ključnu poruku – da je m:tel idealan izbor za sve koji žele brzi i obilan internet. Kampanja se oslanja na jezik i stil komunikacije Generacije Z kako bi privukla njihovu pažnju.
Kampanja je izrađena koristeći dinamične video formate usmjerene na vertikalni prikaz, pridržavajući se stilova i formata koji su popularni među generacijom Z. Glavna poruka kampanje je da se korisnici m:tel mreže ne moraju brinuti o količini dostupnih gigabajta za svoje potrebe.
U skladu sa apetitima generacije Z snimljena je i numera u realizaciji poznatog banjalučkog rep benda „Brutal Protest“.
Kampanja “NEMA BRIGE ZA GIGE” uspjela je postići značajan porast svijesti među Generacijom Z o m:tel-ovoj ponudi brzog mobilnog interneta. Broj korisnika m:tel mreže među mladima i pripadnicima Generacije Z značajno je porastao tokom trajanja kampanje. Takođe, možemo čuti pripadnike Generacije Z kako pjevuše tekst pjesme „Nema brige za gige…“
10 Marta, 2024
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.