Nema brige za gige

Cilj kampanje je bio približiti m:tel kao najbolju mrežu u BiH generaciji Z, koja je rođena nakon 1996. godine. Generacija Z je poznata kao “heavy user” pametnih telefona, provodeći znatan broj sati na svojim uređajima, često koristeći pametne telefone za dopisivanje, slušanje muzike, zabavu i igranje. Osim toga, preferiraju video sadržaj na platformama poput YouTube-a, Instagrama i TikToka, i samim tim imaju potrebu za velikom potrošnjom interneta. Tradicionalni načini komunikacije kao što su SMS poruke i minuti im nisu prioriteti.

Kampanja je nazvana “NEMA BRIGE ZA GIGE” kako bi komunicirala ključnu poruku – da je m:tel idealan izbor za sve koji žele brzi i obilan internet. Kampanja se oslanja na jezik i stil komunikacije Generacije Z kako bi privukla njihovu pažnju.

aquarius featured image 800x980px gen z 04

Kampanja je izrađena koristeći dinamične video formate usmjerene na vertikalni prikaz, pridržavajući se stilova i formata koji su popularni među generacijom Z. Glavna poruka kampanje je da se korisnici m:tel mreže ne moraju brinuti o količini dostupnih gigabajta za svoje potrebe.

aquarius featured image 800x980px gen z 05

U skladu sa apetitima generacije Z snimljena je i numera u realizaciji poznatog banjalučkog rep benda „Brutal Protest“.

Kampanja “NEMA BRIGE ZA GIGE” uspjela je postići značajan porast svijesti među Generacijom Z o m:tel-ovoj ponudi brzog mobilnog interneta. Broj korisnika m:tel mreže među mladima i pripadnicima Generacije Z značajno je porastao tokom trajanja kampanje. Takođe, možemo čuti pripadnike Generacije Z kako pjevuše tekst pjesme „Nema brige za gige…“

aquarius featured image 800x980px gen z 06
Klijent:
m:tel
Datum: