Demofest

2023. godina je bila potpuno jasna – Demofest se vraća nakon pet godina pauze i suočava se sa zadatkom ponovnog pozicioniranja na mapi značajnih muzičkih i kulturnih događaja u regionu.

Kako ponovo oživjeti duh Demofesta te povećati prisutnost i interesovanje publike za festival? Kako privući demo bendove da se prijave za takmičenje na festivalu?

DF je uvijek bio prepoznatljiv po svojim kreativnim rješenjima, a ove godine smo htjeli da odamo poštovanje i podsjetimo publiku na neke od velikana moderne muzike i na neka najznačajnija muzička djela. Ujedno smo podsjetili publiku na Demofest te evocirali uspomene i emocije koje je nosio prethodnih 11 godina.

Koristili smo vizuelne elemente velikih muzičkih bendova kako bi se probudila nostalgija i privukla pažnja publike. Kroz naše dizajnerske interpretacije, na vizualima su svoje mjesto našli neki od najvećih bendova i izvođača u istoriji rock, pop, heavy i hip hop muzike, kao što su: Beatles, Kraftwerk, Metallica, Rolling Stones, Public Enemy, Doors, Queen i mnogi drugi.

U 5 mjeseci trajanja kampanje uspjeli smo da ponovo probudimo interes javnosti i kulturnih institucija za Demofest i uspješno motivišemo čak 358 demo bendova koji su se prijavili na takmičarski dio festivala i ugostimo preko 40 svjetskih i regionalnih izvođača na 4 bine.

Dodatna promocija festivala je bio i dizajnerski konkurs za dizajn plakata na temu Demofesta koju smo promovisali isključivo preko mreža i dobili 237 radova od dizajnera i ilustratora iz čitavog regiona.

Klijent:
Demofest
Datum: