Za dobar biznis važne su nijanse

Osnovni zadatak bio je kreiranje integrisane kampanje koja bi komunicirala prednosti koje MF banka nudi kompanijama u SME segmentu (mala i srednja preuzeća), ali pored tog ova kampanja je trebala da ima funkciju i glavne brand awareness kampanje MF banke za cijelu BIH.

Rješenje smo pronašli u angažovanju dva poznata glumca koji će na plastičan način prikazati kako „suptilne“ nijanse čine veliku razliku u biznisu (A ako nam budžet ipak ne bude dozovoljavao angažman dva glumca riješit ćemo već to nekako to u post produkciji).

Tako je nastala kampanja “Za dobar bizinis važne su nijanse.”, a ulogu dva brata blizanca (Milana i Mtlana) maestralno je odigrao Milan Pavlović.

Za potrebe kampanje izgradili smo potpuno novi svijet u tonovima MF banke i Neke banke, kreirali TVC od 40 sekundi i još 55 sekundi ekskluzivnog video sadržaja za web, a cijela kampanja dobila je i svoja namjenska OOH, DOOH, print, social media i web rješenja.

Za biznis koji brzo raste3

MF banka je zabeležila značajan rast u segmentu malih i srednjih preduzeća, a iskustva Milana i Mtlana postala su tema razgovora u široj javnosti.

aquarius featured image 800x980px mf banka 04
Klijent:
MF banka
Datum: