Q-logo-main

Ne bismo kao organizacija preživjeli 30+ godina, da ne znamo ponešto i o biznisu.

Jedna od važnijih stvari koje smo naučili:

“Iako smo prije svega kreativna agencija, naš primarni zadatak je da razmišljamo o poslovanju naših klijenata. Jer, ako prodaja ide dobro, nemamo razloga za brigu.”

Zato sve na čemu radimo zajedno sa našim klijentima nije ekskluzivni proizvod inspiracije ili trenutka kreativnosti, već čvrsto stoji na tri stuba: iskustvu, znanju (koje neprestano unapređujemo) i brojevima.

01 st
02 st

Naš tim za strateško planiranje vodi računa da smo svi (i agencija i naši klijenti) u svakom trenutku up-to-date na teme consumera (njihovih navika, želja, ponašanja, strahova), tržišta (od bankarstva, i telekomunikacija, preko retail lanaca i građevine, sve do soft drinks i drugih delikatnih kategorija), trendova.

Tim za strateško planiranje sastavljen je od agencijskih seniora i osnažen kredibilnim istraživanjima, što im omogućava da bez greške isporuče temeljnu analizu, pruže kvalitetan insight (kako iz ugla komunikacija, tako i business development ugla) te izrade medijsku, branding ili drugu strategiju.

Q-logo-main

Ne kaže se „kreativno rješenje“ zato što je nešto „kreativno riješeno“, već zato što je glavni zadatak svih sredstava tržišnog komuniciranja – od Instagram posta do TV reklame – da pruži odgovor na neki business izazov.

KONTAKT