SniŽena

S obzirom na to da u našim redovima imamo veliki broj žena na ključnim pozicijama, sami smo sebi zadali zadatak da promijenimo stereotipne stavove našeg društva o ženama. Cilj je bio da kreiramo kampanju koja će ukazati na probleme sa kojima se suočavaju žene u BiH.

Kreirali smo kampanju, koja asocira na ono što svi vole vidjeti i što svima privuče pažnju, a to su – sniženja. Zatim smo se poigrali sa riječima i došli do naziva „SniŽena“. Kroz kampanju smo željeli istaknuti važnost uključivanja žena u društvene i ekonomske procese.

Kampanju smo realizovali kroz dvije faze.

aquarius featured image 800x980px snizena 01

U prvoj smo kreirali objave koje asociraju na one sa veb-šopa i kampanju pustili 7 dana prije 8. marta. Uz slogan “SNIŽENA” smo dodali i procente , kako bi kampanja dodatno “bola oči” svim ljubiteljima popusta i akcija.

Druga faza je lansirana 8. marta. Naša snizena.ba je počela sa akcijom.

Slogan iz “SNIŽENA” je postao SniŽena. Broj u procentima sniženog artikla sa zvjezdicom nije procenat sniženja, već statistički podatak o trenutnom, nepovoljnom, polažaju žena u BiH. Procenti su se odnosili na broj nezaposlenih, potplaćenih žena ili onih koji, naprimjer, danas imaju vozačku dozvolu.

aquarius featured image 800x980px snizena 03

Osim toga, pripremili smo poklon paket koji smo poslali uticajnim novinarima i javnim ličnostima, sa informacijama o kampanji i proizvodima kompanija koje su pokrenule žene.

aquarius featured image 800x980px snizena 02

Poklon paket, poslat na prave adrese je poruku “SniŽene” poslao mnogo dalje, jer se veliki broj influenserki, novinarki, uticajnih i uspješnih žena, na svojim Instagram/Facebook kanalima obratio, svako svojoj zajednici, sa informacijama o “SniŽenoj” i poslao poruku da „Nismo SniŽene!“

Klijent:
Aquarius d.o.o.
Datum: