SniŽena
Klijent:
Aquarius d.o.o.
Datum:
13 Februara, 2024
S obzirom na to da u našim redovima imamo veliki broj žena na ključnim pozicijama, sami smo sebi zadali zadatak da promijenimo stereotipne stavove našeg društva o ženama. Cilj je bio da kreiramo kampanju koja će ukazati na probleme sa kojima se suočavaju žene u BiH.
Kreirali smo kampanju, koja asocira na ono što svi vole vidjeti i što svima privuče pažnju, a to su – sniženja. Zatim smo se poigrali sa riječima i došli do naziva „SniŽena“. Kroz kampanju smo željeli istaknuti važnost uključivanja žena u društvene i ekonomske procese.
Kampanju smo realizovali kroz dvije faze.
U prvoj smo kreirali objave koje asociraju na one sa veb-šopa i kampanju pustili 7 dana prije 8. marta. Uz slogan “SNIŽENA” smo dodali i procente , kako bi kampanja dodatno “bola oči” svim ljubiteljima popusta i akcija.
Druga faza je lansirana 8. marta. Naša snizena.ba je počela sa akcijom.
Slogan iz “SNIŽENA” je postao SniŽena. Broj u procentima sniženog artikla sa zvjezdicom nije procenat sniženja, već statistički podatak o trenutnom, nepovoljnom, polažaju žena u BiH. Procenti su se odnosili na broj nezaposlenih, potplaćenih žena ili onih koji, naprimjer, danas imaju vozačku dozvolu.
Osim toga, pripremili smo poklon paket koji smo poslali uticajnim novinarima i javnim ličnostima, sa informacijama o kampanji i proizvodima kompanija koje su pokrenule žene.
Poklon paket, poslat na prave adrese je poruku “SniŽene” poslao mnogo dalje, jer se veliki broj influenserki, novinarki, uticajnih i uspješnih žena, na svojim Instagram/Facebook kanalima obratio, svako svojoj zajednici, sa informacijama o “SniŽenoj” i poslao poruku da „Nismo SniŽene!“
13 Februara, 2024
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.
Popunite formu i javićemo Vam se ubrzo.