Stigla je Supernova!

Predstaviti novu kompaniju nastalu spajanjem tri kablovske / broadband / telekom kompanije na tržištu BIH. Staviti naglasak na sve nove funkcionalnosti (pauziranje i premotavanje do 72 sata, videoteke, mobile tv) i bogatstvo sadržaja (Premier liga, HBO, Nick jr, Superstar…).

Rešenje je koristilo prilično jednostavnu reklamnu formulu.

Asterisk simbol (*) iz logotipa pored tri male laži + asterisk simbol uz istinit disclaimer sa jasnim pojašnjenjem.

Istu formulu smo primjenili kroz različite komunikacione kanale (od digitalnih medija do televizije) i uspjeli smo doprijeti do ciljane publike i ostvariti visoku prisutnost i prepoznatljivost nove kompanije u javnosti.

Rezultati su bili odlični, ali lansiranje se poklopilo sa izbornom kampanjom u Bosni i Hercegovini, pa i pored naših velikih napora, nismo bili najveći “lažljivci” u reklamnom bloku. Na kraju, klijent je bio veoma zadovoljan i naručio je novu kampanju.

Klijent:
Supernova BiH
Datum: