Novi igrač na mapi

Kuvo TV je lansiran u jesen 2020. godine na teritoriji BiH, Srbije i Crne Gore. Kuvo TV je postao prvi tematski gaming-kanal na ex-Yu prostoru koji se bavi svim aspektima svijeta video-igara – od organizacije i prenošenja atraktivnih turnira do autorskih emisija o mainstream igrama, tematskih sadržaja za najmlađe ili specijalizovanih formata za nostalgičare.

Kako bismo svijetu objavili svoj novi projekat, kreirali smo kampanju “Novi igrač na mapi”. Tako su sve interesne grupe saznale da se na medijskoj mapi regiona pojavio novi igrač, specifičan u svakom smislu. Sam naziv televizije je leksičko-semantičko poigravanje, koje potiče od gejmerskog žargona za igranje igara (“kuvanje”).

U sklopu kampanje kreirane su dvije osnovne grupe rješenja. Prva grupa se odnosila na tri kratka video-spota, namijenjena promociji kroz YouTube, Facebook i Instagram. Druga grupa rješenja podrazumijevala je vizuale ili kratke animacije izvedene iz video-spotova, namijenjene dodatnoj promociji na društvenim mrežama te putem raznih OOH površina (billboard, city light, LED display).

S obzirom na to da je ovaj segment promocije namijenjen prvenstveno široj javnosti, u njemu su zadržani ključni vizuelni elementi i najvažnije poruke iz video-spotova, te su ova rješenja dopunjena dodatnim informacijama o dostupnosti Kuvo TV kanala u lokalnim kablovskim mrežama.

Klijent:
Datum: