NBL Immuno

Nobel İlaç, međunarodna farmaceutska kompanija nam je povjerila zadatak predstavljanja novog proizvoda na bh. tržištu – NBL Immuno Formule.

Imajući u vidu vrijeme pandemije kada je stigao proizvod, izazov je bio istaknuti se i predstaviti na lokalnom tržištu koje je, u tom trenutku, bilo više nego ikada upoznato sa svim suplementima za jačanje imuniteta.

„Autoritet za imunitet“ jasno je dao do znanja da je u pitanju proizvod premium kategorije koji apsolutno dominira nad svim ostalim iz tog segmenta, što je u skladu i sa sastavom proizvoda.

Kreativno rješenje za kampanju NBL Immuno formula

Komunikaciju smo otpočeli na društvenim mrežama gdje smo vremenom izgradili vjernu zajednicu i korisnike usmjeravali na prodajna mjesta.

Kako bismo održali njihovu pažnju, kreirana je zabavna i jednostavna mobile friendly igrica u kojoj je glavni cilj ojačati imunitet Immuno karaktera sakupljanjem vitamina i minerala. Na adrese onih najuspješnijih su stigle posebno kreirane nagrade, a u igru su se uključili i popularni bh. influenseri.

Prva količina NBL Immuno formule je rasprodana u rekordnom roku, a kada su skladišta ponovo napunjena, prodaja je nastavila da raste.

S tim u vezi, kreiran je key vizual na kojem je prikazana kutija preparata iza koje stoji sjena krune, koja u kombinaciji sa sloganom „Autoritet za imunitet“ jasno daje do znanja da je u pitanju proizvod premium kategorije koji apsolutno dominira nad svim ostalim iz tog segmenta.

Na ovaj način te sa ovim vizualom, kompanija se nametnula na tržištu kao jedna od najčešće odabranih rješenja za farmakogeno podizanje imuniteta, a dokaz toga su rasprodate sve količine u rekordnom roku.

Klijent:
Nobel
Datum:
Kategorija: