Be-Free-Delete-negative-create-positive

Be Free: Delete negative, create positive

Znamo – da pružimo vrhunsku i profesionalnu uslugu našim klijentima, mislimo – osmišljavajući inovativne projekte, a sanjamo – unoseći kreativnost u svaki od njih. Kao vodeća „full service“ marketinška agencija u Bosni i Hercegovini, sa dugogodišnjim iskustvom iza sebe i preko 1000 uspješnih marketinških poduhvata, još jednom smo pozvani da podijelimo naše znanje, misli i snove. Projekat, „Be Free: Delete negative, create positive“, Međunarodne organizacije za migracije (IOM) i Free radija iz Prijedora, omogućio nam je da uspješne poslovne primjere podijelimo sa budućim kolegama, radijskim novinarima.

Posljednja dva vikenda naši stručnjaci za grafički dizajn, digital marketing i režiju, dijelili su sa polaznicima prve i druge generacije Škole novinarstva Free radija, stečeno iskustvo i vještine. Nakon dvodnevnog druženja u Prijedoru 11. i 12. jula, posljednji vikend obuku smo organizovali, baš u skladu sa temama iste – online.

Naša „digitalna“ ekipa Snježana Novaković i Gorana Divjak, razgovarale su o tome koji se sve tipovi sadržaja mogu pronaći na društvenim mrežama, te pokazale kako kreirati efektnu poruku i odrediti ciljne grupe. Oko 25 učesnika, odnosno polaznika Škole novinarstva, učili su i o plaćenom oglašavanju na mrežama, poput Facebook-a i Google Ads-a.

Be-Free-Delete-negative-create-positive

„Njihov posao je snimanje radijskih emisija, a mi smo se fokusirali na to kako da tu radijsku emisiju postave na društvenu mrežu, kakav tekst bi trebalo da prati postavljeni sadržaj, ali i kako da pronađu svoje ciljne grupe“ kaže Snježana.

Marina Jungić, senior grafički dizajner, zajedno sa poznatim filmskim rediteljem Sašom Hajdukovićem pobrinula se da budući novinari saznaju nešto više o kreiranju vizuelnog sadržaja. Kroz vizualizaciju realnih objava naučili su osnove grafičkog dizajna i zakoračili u svijet video produkcije. Neka od pitanja na koja su dobili odgovore su kako prenijeti poruku dizajnom i na koji način primijeniti tipografiju na objave na društvenim mrežama. Da je osim znati, važno i misliti i sanjati, Marina je istakla razgovorom o tome kako boje utiču na ljudske emocije, te zašto su važne u objavama.

„Nakon održane obuke učesnici će biti vizuelno osvešćeni pojedinci koji će moći da sagledaju i primene stečeno znanje na zadatu temu. Moći će da odgovore zahtevu klijenta i da determinišu ciljnu grupu kroz likovni prikaz objave“ rekla je Marina.

Projekat se realizuje zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).