kako-funkcionise-kreativnost-na-daljinu

Kako funkcioniše kreativnost na daljinu?

Možda nam se virus korona do prije samo dva mjeseca činio tako daleko, pa nismo ni razmišljali da ćemo obaveze i svakodnevne navike morati prilagoditi novim okolnostima. No, i to se dogodilo. Ova pandemija, osim što je uticala na živote pojedinaca i cjelokupno društvo, primorala nas je na socijalnu distancu i isprobavanje nekih novih stvari poput – kreativnosti na daljinu.

Jutarnje kafe, nadasve žive brainstorming-e i višečasovne sastanke sada smo preselili u online svijet, pa putem male kamere na laptopu zajednički maštamo, razrađujemo i realizujemo različite projekte. Takođe uz kafu i neizbježne brainstorming-e.

Iako su brojne kompanije bile prinuđene transformisati svoje poslovanje, agencijski je to bio popriličan izazov, jer nije lako organizovati skoro 50 kreativaca, kojima s razlogom sve odvlači pažnju i koji svuda vide inspiraciju, kaže direktorka AQUARIUS-a Brankica Janković.

kako-funkcionise-kreativnost-na-daljinu

„Tim od gotovo 50 ljudi, koliko broji AQUARIUS, besprijekorno je odreagovao na vanrednu situaciju u kojoj smo se našli. Svoje dnevne boravke smo za dan pretvorili u kancelarije, i nastavili tamo gdje smo stali. Iako je rad na daljinu za većinu nešto novo, snalazimo se veoma dobro, a ono najvažnije – kreativnosti ne manjka, štaviše dobila je potpuno novu dimenziju“, kaže Jankovićeva.

I marketinška industrija je u samo nekoliko dana doživjela veliku promjenu, pa je nova situacija od većine oglašivača zahtjevala drugačiji pristup i kanale komunikacija. Tako su televizija i online mediji sada u ekspanziji, a i mi smo odlučili iskoristiti ono u čemu smo najbolji – širenju snažnih poruka, i reći #KodKućeJeOK.

kako-funkcionise-kreativnost-na-daljinu
Kako smo jedna od prvih domaćih kompanija koja je započela sa radom od kuće, gdje nam je stvarno OK, upravo zbog toga smo i pokrenuli kampanju pod jedinstvenim heštegom. Na samom početku, zaposlenici AQUARIUS-a su na svoje profilne fotografije na društvenoj mreži Facebook dodali okvir sa nazivom kampanje, a bilo je tu raznih objava: od djece koja dizajnerima sjede na glavi, do mačaka koje kucaju saopštenja. Možda se i upravo zbog toga pokret #KodKućeJeOK ubrzo proširio i na druge korisnike ove društvene mreže, te sada svakodnevno brojimo objave sa raznoraznim situacijama rada od kuće i sve su OK.

Za kraj možemo poručiti samo jedno – ostanite negativni! I naravno, #KodKućeJeOK.