pune-su-nam-ruke-nagrada-sa-no-limit-sarajevo-advertising-festivala

Pune su nam ruke nagrada sa No Limit Sarajevo Advertising Festivala

Sedam svjetskih čuda? Sedmorica mladih? Sedam sekretara SKOJ-a? Pa i to, ali niz možemo nastaviti kako nama odgovara… Sedam sjajnih priznanja za našu agenciju na velikom, povratničkom No Limit Advertising festivalu u Sarajevu.

Kažu da je broj sedam sjajan i moćan, a mi kažemo da na svaki događaj koji okuplja kreativce iz industrije marketinga i oglašavanja odlazimo odlučni da budemo među najboljima. I ide nam od ruke, jer smo i ovaj put kući stigli sa jednim zlatnim i po tri srebrna i bronzana priznanja.

Naši projekti i ideje su na ovom festivalu nagrađeni u pet kategorija, između 74 prijavljena rada. Kredibilitet svemu što, kao full service agencija radimo svih proteklih godina svakako daje i podatak da je Brankica Janković, direktorica agencije, bila među članovima žirija koji je odlučivao o najboljim marketinškim ostvarenjima u našoj zemlji.

pune-su-nam-ruke-nagrada-sa-no-limit-sarajevo-advertising-festivala

„Svaka nagrada, bila ona za pojedinca, tim ili cijelu agenciju, značajna je podrška i još veći podsticaj za razvoj i inovacije. Zadovoljstvo je još veće što priznanja dolaze na domaćem terenu i od domaćih profesionalaca koji godinama prate marketinšku scenu“, istakla je ona i podsjetila da je „Aquarius“ i ranije osvajao brojna priznanja na No Limit festivalu.

Tim ranijim nagradama smo ove godine pridodali zlatno priznanje u kategoriji „Video“, za reklamni animirani spot koji smo za klijenta, kompaniju „Rapić“ producirali za njihovu kampanju „Farmofit domaćin“. Udruženim snagama, ovom reklamom smo, stasom i glasom našeg dobroćudnog farmera brke, odaslali poruku da su proizvodi koji izlaze iz pogona njihove Fabrike stočne hrane „Farmofit“ u svakom smislu – prirodan izbor, i to zlatnog sjaja.

Kući smo ponijeli i tri srebra, i to u kategorijama „Integrisane kampanje“ i „Slika“ za kampanju „Jedan poziv mijenja sve“ realizovanu za našeg dugogodišnjeg klijenta, kompaniju m:tel, koja se prošle godine našla i u finalu jednog od najprestižnijih svjetskih takmičenja u oblasti marketinga – Epica Awards, te u kategoriji „Zvuk“ za kampanju „10 ‘ladnih Nektara“ koju smo uradili za Banjalučku pivaru.

Bronzanog sjaja su kampanje s našim potpisom za projekat „Novo ime“ kompanije Novomatic u kategoriji „Društveno odgovorne kampanje“, te u kategoriji „Integrisane kampanje“ i „Video“ za kampanju Banjalučke pivare „Nije samo za Bogove“.

Naravno da nije samo za Bogove, jer uspjeh koji smo postigli na Epica festivalu, kao jedina agencija sa Balkana kojoj je to pošlo za rukom, govori da su klijenti za nas i više od toga – inspiracija, motivacija i izvor želje da stalno rastemo i budemo još bolji. A No Limit dovoljno kaže – granice za nas više ne postoje.