nas-rad-u-trci-za-jednu-od-najprestiznijih-svjetskih-nagrada

Naš rad u trci za jednu od najprestižnijih svjetskih nagrada

Epica nagrade su jedinstvene u svojoj veličini. Jedno je to od najprestižnijih svjetskih takmičenja u oblasti marketinga i jedino u kojem prvu i posljednju riječ imaju isključivo medijski znalci (urednici i novinari) posvećeni kreativnim industrijama.

Upravo je naš rad, pod palicom kreativnog direktora Dejana Šijuka, među ovogodišnjim finalistima ove prestižne nagrade, u kategoriji Public interest – health and safety!

Već samim tim što je naš rad, među 3.410 prijava iz 61 zemlje, dospio u uži izbor takmičenja Epica Awards, koje će od 18. do 21. novembra u Amsterdamu okupiti brojne kreativce, dovoljno govori o kakvom je uspjehu riječ. Jer, ovo značajno priznanje je potvrda da je kvalitet našeg rada ne samo na cijeni u BiH i regionu, nego da je prepoznat i u svijetu.

U prilog tome ide i činjenica da se radi o kampanji koja nije komercijalna i koja je upravo kroz kreativno rješenje istovremeno odaslala suptilnu i jaku poruku.

U pitanju je kampanja „Jedan poziv mijenja sve – ne koristi telefon dok voziš“, koja je nastavak naše višegodišnje, uspješne saradnje sa kompanijom m:tel iz oblasti bezbjednosti u saobraćaju. Print, TV i web kampanju je pratila jedinstvena mobilna instalacija, auto-simulator, koji je u pet bh. gradova testiralo više hiljada ljudi, uvjerivši se na jedan potpuno realističan način šta im se može dogoditi ukoliko tokom vožnje koriste mobilni telefon.

Igor Kalaba, član kreativnog tima (part time) i direktor klijent servisa (full time) ističe da su željeli da na jedan drugačiji način pristupe temi koja je uvijek aktuelna, ali i iznova inspirativna.

„Svake godine radimo kampanju na ovu temu, i svake godine je sve teže biti originalan. Taman pomislimo ‘to je to’, onda nađemo da je identičnu ideju imao neko na drugom kraju svijeta. Tema je jako usko postavljena: samo je jedna stvar koju treba reći – nemoj voziti i čačkati telefon. S druge strane, gotovo sve i jedan veliki telekom u svijetu radi ovakvu awareness kampanju. U takvim okolnostima, kad je masa sjajnih ideja već realizovana, mi smo odlučili da probamo novi pristup – da budemo, da se tako pjesnički izrazim, suptilno šokantni. Izgleda da su ljudi iz Epica žirija to prepoznali i vrednovali“, naveo je Kalaba.

Vrhunski znalci i uticajni novinari su ovo kreativno rješenje s našim potpisom ocijenili kao jedno od najkvalitetnijih, a mi se, već samim tim što smo se našli u društvu najboljih, osjećamo kao pobjednici.