aquarius-na-weekend-media-festivalu

AQUARIUS na Weekend Media Festivalu

Septembar u Rovinju znači samo jedno – najveći regionalni komunikacijski događaj, većini vas vjerovatno poznatiji kao Weekend Media Festival. I ove godine smo bili dio priče, odnosno festivala za koji se sa sigurnošću može reći da nameće trendove, a marketinškim agencijama postavlja agendu rada za narednu godinu.

Među brojnim stručnjacima iz oblasti medija, marketinga i komunikacija, našao se i Aquarius tim koji su činili: Maja Desančić Account Manager, Dejan Jović Graphic Designer i Vanja Partalo Digital Marketing Director. U dva dana, kroz šest dvorana, više od 150 predavača i panelista bavilo se brojnim temama – od transformacije televizije i njene budućnosti, čuvenog #agencylife-a, pa sve do globalnog tech rata.

Ipak, ovogodišnji, dvanaesti po redu Weekend Media Festival za nas je bio poseban jer se naša Vanja našla u jednoj novoj ulozi, tačnije u regionalnom žiriju SoMo Borac takmičenja. Za sve agencijske magove, naročito one digitalne, SoMo Borac je idealna prilika da predstave svoje radove iz protekle godine.

S obzirom da je Vanja pregledala sve prijave, zanimalo nas je kuda plovi „digitalni brod“ Balkana i kako je Weekend Media Festival izgledao iz Aquarius pogleda.

Vanja, pregledala si desetine kampanja prijavljenih na SoMo Borac takmičenje. Otkrij nam, jesu li tvoji favoriti prošli u finale?

Mogu samo reći da je izbor bio sve osim jednostavnog, što je zapravo za svaku pohvalu za cijeli region. Očito se radi dobar posao, tako da je bio izazov izabrati najbolje od (zaista najboljih) digitalnih kampanja. Ako govorimo o favoritima, gotovo da nije bilo kampanje za koju nisam željela da uđe u finale.

Weekend je poznat i po Balcannes-u kojeg svake godine željno iščekujemo. Koja ti je kampanja ove godine naročito „zapala za oko“?

Balcannes i preko 20 sjajnih kampanja – bilo je to zanimljivih nekoliko sati… Vidjeli smo toliko dobrih projekata, od onih šaljivih, korporativnih do, meni najzanimljivijih, društveno odgovornih. U tom kontekstu moram izdvojiti kampanju Boranka, kolega iz Hrvatske. Značaj ovakve kampanje prepoznao je i žiri, i svi prisutni, tako da nema sumnje da je jedna od boljih na ovogodišnjem takmičenju.

Jesi li na Weekend-u bila štreber i slušala svako predavanje? I koje ti je pružilo neka nova znanja?

Štreber rijetko kada. Ali, kolege i ja smo se strateški rasporedili tako da čujemo što više. Za mene kao digitalca svakako je najzanimljivije bilo čuti mišljenja kolega o razvoju digitalnog marketinga kroz proteklih deset godina, ali i kako će Zuckerberg i prijatelji preživjeti globalni techlash. Ipak, mislim da ni organizatori nisu računali na rekordan broj posjetilaca ove godine. Zato je bio izazov uopšte „upasti“ na neke od panela.

***

I za kraj možemo reći da nam je bilo zadovoljstvo biti dio Weekend Media Festivala. Uvijek je zanimljivo vidjeti kako je industrija napredovala i šta se promijenilo za samo godinu dana, te kako će to zapravo uticati i na naše poslovanje u narednom periodu. Ono što već sada možemo obećati jeste da se narednog septembra vraćamo u Rovinj sa novim idejama i inovativnim kampanjama.