„10 ‘ladnih Nektara“

„Banjalučka pivara“ sa svojim brendom „Nektar pivo“ odlučila je da 2019. napravi najveću do tada nagradnu igru u BiH. Naš zadatak bio je da osmislimo kreativu koja je barem upola spektakularna kao nagradni fond – tri Porsche automobila!

10 ‘ladnih Nektara 1

Zamislite iznenađenje klijenta kada smo na prezentaciju došli – sa gitarama i mikrofonima?

Da – specijalno za ovu kampanju napisali smo (i uz pomoć legendarnog Kikija Lesendrića komponovali i snimili) svojevrsnu odu opijanju… koje može da ti donese novi Porše?

Da ne objašnjavamo dalje (uz apel da ne pijete dok vozite), poslušajte ovaj ljetni hit koji se ubrzo našao i na spisku muzičkih želja na popularnim radio-stanicama:

Vrhunac kampanje, izvlačenje srećnih dobitnika tri nova Porsche automobila (čisto da još jednom napomenemo) je takođe bio naš zadatak.

U skladu sa nagradnim fondom, bili smo skromni, pa smo za potrebe izvlačenja iznajmili banjalučki Trg Krajine – jedinu adekvatnu lokaciju na koju smo mogli da smjestimo oko tri miliona čepova spakovanih u oko 300.000 koverti koje su pristigle, ali i veliku koncertnu binu na koju je nakon izvlačenja izašla Jugoslovenka lično – Lepa Brena.