Kosti
Seriju Kosti, kritičari su opisali kao realnu, surovu i napetu… Kako je otkrio scenarista serije Nikola Kolja Pejaković, „Kosti“ nam pričaju o potrebi čovjeka da ispovjedi svoje grijehove i da se pokaje.
Upravo takva bila je i najavna kampanja koju smo otpočeli u julu mjesecu za našeg klijenta i, prije svega, prijatelje iz Bosonoga produkcija.
Kroz PR/Digital/AV/Kreativnu/Produkcijsku podršku smo budućim gledaocima dali samo naznake radnje i stvorili veliko nestrpljenje pred premijeru koja nas čeka 21. novembra na RTS 1.
Grafičko rješenje našeg kreativnog tima, prepoznali su evropski marketinški stručnjaci. U kategoriji print oglašavanja na festivalu Balticbest naša ideja je, uprkos velikoj konkurenciji, izborila mjesto u finalu.
Plakat donosi motiv čekića umočenog u crvenu boju, koja simboliše krv, i na taj način ukazuje na svijet u kom živi glavni junak, koji ga je okrečio u crveno.
