Ne zatvarajmo oči!

„Problem malog čovjeka i kako ga riješiti“ – u ovom slučaju problem i rješenje koje se tiču bezbjednosti djece na internetu, bili su polazna osnova za još jednu u nizu integrisanih kampanja koje smo radili za dugogodišnjeg klijenta, kompaniju m:tel.

Rezultat je kampanja „Ne zatvarajmo oči!“, koja se primarno obraća roditeljima, ali i cjelokupnoj javnosti, nastojeći da proširi poruku o značaju zaštite djece u virtuelnom okruženju. Kako je m:tel ne samo kompanija koja pruža usluge pristupa internetu, već i najveći internet provajder u zemlji, logično je bilo da upravo mi pokrenemo ovu temu.

aq zastita djece na internetu cover

Kampanja je osmišljena i realizovana s ciljem da:

alarmira, edukuje o opasnostima koje vrebaju na internetu te potakne na razmišljanje i/ili diskusiju između roditelja i djeteta.

Key visual za kampanju Zaštita djece na internetu

A kako to najefektnije učiniti? Pa tako što sve potencijalne aktere u ovom lancu, a to je svako od nas, suočimo sa – strahom. O tome šta se može desiti i kakve su posljedice usljed neadekvatnog, odnosno korištenja interneta bez roditeljske kontrole.

Baner za kampanju Zaštita djece na internetu

Kao najbolji način za to, izabrali smo video koji donosi upravo sve pobrojane elemente, kojim smo željeli razbuditi javnost, podsjetiti, ukazati i dodatno osvijestiti problem koji lako može biti priča bilo koje porodice.

Press konferencija Zašttimo djecu na internetu

Kako je bezbjednost djece na internetu tema na koju ni mi, ali ni naš klijent ne gledamo kao platofrmu za samopromociju, nego kao ozbiljan problem kojim se treba ozbiljno i baviti, u kampanju su se na poziv m:tel-a uključili Unicef BiH i Plavi telefon.

Klijent:
m:tel
Datum: