ponovo-smo-izborili-mjesto-medju-najboljima

Ponovo smo izborili mjesto među najboljima

Stiglo je još jedno priznanje za naš rad, ovaj put ulaskom u finale na „Balticbest“ festivalu, takmičenju u oblasti marketinga i komunikacija na nivou Evrope. U kategoriji print oglašavanja naša ideja je, uprkos velikoj konkurenciji, izborila mjesto u finalu. Grafičko rješenje našeg kreativnog tima, za promociju serije „Kosti“ produkcijske kuće „Bosonoga“, prepoznali su evropski marketinški stručnjaci. Koliko je sve to važno govori podatak da smo jedna od dvije agencije iz regije, koje su izborile mjesto među finalistima ovog festivala.

„Balticbest“ festival već sedam godina nagrađuje kreativce iz malih zemalja Evrope, do 5 miliona stanovnika, za najbolje ideje i ostvarenja u oblasti marketinga i  advertajzinga. Kao i svi događaji ove godine, festival je održan online, a kvalitet radova je, prema riječima Asje Dupanović – voditeljke projekta „Kreativni portfolio“ i jedne od članova žirija, bio odličan.

„Izaći na jedno takvo ‘igralište’, takmičiti se sa marketinškim ‘magovima’ i biti finalista, ogroman je uspjeh. Ovogodišnji radovi su nesvakidašnji, a vidjeli smo mnogo inovativnih strategija i uspješnih kampanja“, rekla je Asja Dupanović, članica žirija „Balticbest“ festivala u kategoriji „TV objave“.

„Balticbest“ festival nagrađuje kreativne ideje sprovedene u djelo, a takmiče se agencije iz malih zemalja, koje imaju ograničeno tržište, budžete i timove. Upravo u takvim uslovima, za uspješno poslovanje presudna je dobra ideja, a naša je naišla na pohvale stručnog žirija.

Zašto je za agencije sa naših prostora učešće na festivalima i odmjeravanje postignuća na evropskom nivou važno, objasnio je Ekrem Dupanović, izdavač i glavni urednik portala „Media Marketing“.

„Učešće je jako važno uvijek, a posebno ove godine kada su se industrija, ali i čitav svijet, suočili sa krizom. Divno je vidjeti da je kreativnost prevazišla sve prepreke i preživjela, bez obzira na drugačije uslove rada, koji su svima nametnuti. Još više sam ponosan što je agencija „Aquarius“, baš iz naše zemlje, izborila mjesto među najboljima“, naglasio je Dupanović.

Naše vizuelno, odnosno grafičko rješenje za seriju Kosti, žiri festivala je okarakterisao kao snažno i duboko. A, još jednom, iza rada koji je dobio priznanje stoji naš kreativni tim, koji predvodi kreativni direktor Dejan Šijuk.

„Raduje nas što su naša kreativna rješenja prepoznata. Ponosni smo na svako priznanje, a posebno na ona koja dolaze od strane kolega iz struke, na regionalnom i na evropskom nivou. Svako priznanje je važno, naročito u našoj industriji, jer predstavlja dokaz da kreativnost još uvijek i te kako živi u organizaciji. Kao i svaki put kada neki naš rad pridobije pažnju struke i javnosti, i iz ove situacije ćemo izvući pokretačku snagu i dodatnu motivaciju za rad na budućim projektima“, izjavila je Brankica Janković, direktorica agencije „Aquarius“.

Kao i do sada, a pogotovo nakon što smo dobili „vjetar u leđa“, nastavićemo da stvaramo i kreativne ideje sprovodimo u djela. Jer, mjesto među najboljima je teško zaslužiti, a još teže zadržati.