Sad je i zvanično – najbolja smo agencija u bih!

Sad je i zvanično – najbolja smo agencija u bih!

Znaš kako se postaje šampion? Izađeš na teren kad je najteže i pobediš!

Jesu li vam zadrhtale kosti od ove izjave? Znamo, i nama su, iako one s onim o čemu sada pričamo imaju sličnosti tek u vječnom, neizbrisivom tragu filmske trake.

Jer, nije baš kreativno ni uvod u nekom tekstu zasnivati na tuđim idejama i zato ćemo ovu uvodnu rečenicu preslikati u stvarno vrijeme i stvarni prostor, među stvarne ljude i život i reći samo ovo – tokom izazovne 2020. godine smo bili najbolji, što potvrđuje i tutula Agencija godine u BiH koju smo osvojili na posljednjem No Limit Advertising fetivalu u Sarajevu, u organizaciji Media Marketing-a.

Nakon povratničkog, prošlogodišnjeg izdanja ovog velikog festivala koji okuplja najuticajnije bh. kreativce iz industrije marketinga i oglašavanja, a s kojeg smo se vratili sa jednim zlatom i po tri srebrna i bronzana priznanja u pet kategorija, skoro pa preko noći i nama su se, kao i cijeloj planeti, desili virus, pandemija, lockdown, izolacija, rad od kuće, neizvjesnost, svezane ruke…

I, šta smo mi uradili? Pa, izašli na teren i pobijedili!

no-limit-aq-1024x768

Aquarius – agencija godine u BiH

Da, tokom 2020. smo pomjerili i vlastite granice. Do te mjere da smo prešli granicu klasičnog principa djelovanja u skoro pa nemogućim uslovima. Sve, ili bar mnogo toga, nije bilo na našoj strani – počevši od izmijenjenih okolnosti života i rada, pa sve do, naizgled banalne a zapravo kolosalne nemogućnosti da zagrlimo ljude na događajima, druženjima, poslovnim susretima.

Ali, baš tako se (p)ostaje šampion, tako što baš tad pokažeš da umiješ i možeš, da su prepreke često samo odskočna daska, a kreativnost može da cvjeta i za 0 maraka. Gradili smo; od filmskog studija za samo dva mjeseca, do impresivne baze milionskih gledalaca serija koje su osvojile region. Mijenjali smo svije(s)t, podsjećali, uticali. Budili smo uspavane, kreirali i oživljavali priče koje su dugovječnije od jedne godine, ma koliko ona izazovna bila.

Na ovogodišnjem No Limit Advertising festivalu, na kojem je žiri odlučivao o najboljima u kreativnoj industriji u BiH tokom 2020, osvojili smo 11 priznanja (6 zlatnih i 5 srebrnih) u sedam kategorija!

Među više od 100 pristiglih radova iz cijele zemlje, naši su bili ubjedljivo najbolji u većini kategorija, a od posebnih nagrada, osim one za Agenciju godine, osvojili smo i Grand Prix za „Kosti“, dok je naš kreativni direktor Dejan Šijuk proglašen za kreativca godine.

Opet te „Kosti“?! Da, jer za tu seriju „Bosonoga produkcije“ od 10 epizoda koja pripada žanru drama triler smo nagrađeni i u sljedećim kategorijama/potkategorijama: Integrisane kampanjezlato, Print & publikacije (printani oglasi) – zlato, Digital (komunikacija na društvenim mrežama) – srebro.

Kampanja za klijenta „Bosonoga produkciju“ za njihovu prvu telenovelu „Hotel Balkan“ je potvrda da se prvi mačići u vodu ne bacaju – ovjenčana je sa tri priznanja, i to: Print & publikacije (printani oglasi) – srebro, Zvukzlato za najavnu numeru “Kraj tanana šadrvana” u izvedbi Dženana Lončarevića, PRzlato.

Naša kampanja „5 mitova za 5 poziva“, u kojoj smo spojivši fotografije predmeta iz kuće, poznatu numeru bh. benda i prateći tekst kreirali video koji u četiri minute sumira pet najčešćih mitova u vezi sa virusom korona te ih argumentima i informacijama Svjetske zdravstvene organizacije – razbija, u kategoriji/potkategoriji Digital (video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu) osvaja zlato.

U istoj kategoriji/potkategoriji (Digital – video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu) srebro je pripalo našoj kampanji „Vule Lajf kauč“, seriji originalnih, zanimljivih, humorom obojenih video klipova za klijenta, televiziju „Keno“, koja govori o jednom neumornom čovjeku, istinskog pobjedničkog duha koji sa publikom rado dijeli svoja pobjednička iskustva u igrama na sreću.

Srebro smo osvojili i u kategoriji/potkategoriji Ambient (postojeći formati) i to za grafičko rješenje za m:tel kompaniju kojim smo vizuelni identitet klijenta uklopili u primarnu kreativnu ideju – zdravlje, fizička aktivnost i reprezentacija Banjaluke kao domaćina polumaratona.

Naš Yugozov – kreacija kampanje za društvene mreže rađena za kompaniju m:tel Austrija (dio Telekom Srbija grupe), a koja će korespondirati sa ciljnom grupom, potrošačima sa exYu prostora, ovjenčan je zlatom u kategoriji/potkategoriji Digital (komunikacija na društvenim mrežama).

Dizajn (grafički dizajn) ja kategorija/potkategorija u kojoj smo osvojili srebro za kompletan brending prvog tematskog, gejming kanala na ExYu prostoru – Kuvo TV. Brending je obuhvatao dizajn logotipa televizije, dizajn logotipa svih emisija i špica, najava, telopa, te dizajn studija.